Tre nøgler til dramatiske forandringer.

Få fantastiske resultater med personlig træning på kort tid!

1. Tab store mængder fedt og forbedr din fysik markant på kun 2-3 måneder.

Uanset om du er kvinde eller mand, kan du få fantastiske resultater inden for kort tid, hvis du vælger at fokusere på at nedsætte fedtprocenten.

Det gælder også uanset, om du er nybegynder eller erfaren. Som utrænet eller ny i styrketræningens verden, har du dog en stor fordel, fordi du lettere opbygger muskler, samtidig med at du smider fedtet.

effektive resultater med personlig træning

Hos den trænede vil en nedgang i fedtprocent dog også have kæmpe indflydelse på udseendet, for i takt med at deres fedt forsvinder, træder musklerne under frem ved træning med vægte, så de bliver mere markerede.

Men som begynder kan du altså indstille dig på en enestående forvandling, når du opbygger muskelmasse og taber fedt samtidig. Såfremt du træner og spiser rigtigt, vil du kunne opnå vægttab på mellem 10-15 kg på kun 10 uger med personlig træning.

2. Din kost er nøglen til hurtige resultater.

Med fokus på kost kan du på kort tid skabe markante ændringer af din krops facon(se nogle af mine klienters forvandlinger). Det handler ikke om at skulle sulte, at gå på slankekur eller at følge en stram og derfor uholdbar kostplan, som mange mennesker ellers gør for at få hurtige resultater.

Det handler IKKE om fanatisme, men om, hvordan du opnår en sund og fleksibel livsstil der passer ind i hverdagen, så det er realistisk at holde ved din nye levevis.

Med simple, beviste og fleksible kostprincipper, der arbejder med dig og ikke mod dig, og som let kan tilpasses din hverdag, slipper du for at spekulere over størrelsen af dine portioner, for at tælle kalorier, for at skulle udelukke kulhydrater og for at skulle veje din mad.

Nettet bugner af metoder, men meget af det er noget sludder!

At spise handler naturligvis om at overleve, men det er ofte også en social handling og det er selvfølgelig en fast del af din hverdag og dit liv. God mad og lækkerier spiller en central rolle ved fester, ved fødselsdage, til bryllupper, og på ferier og ikke mindst de små hyggestunder med familie eller venner.

Tænk bare på, hvor mange begivenheder du deltager i på et enkelt år.

Hvordan (og hvorfor) skal du dog være bundet af en streng kostplan, der ikke tager højde for, at du altså har et liv og har brug for muligheder.

3. Form din krop med styrketræning og forbrænd fedtet samtidig.

Nok er kost den allervigtigste faktor for fedt- og vægttab, men korrekt træning er altafgørende for, hvordan din krop kommer til at se ud og hvordan din form bliver. Din krop skal forblive stærk og dermed understøtte fedtforbrændingen ved at øge din muskelmasse.

Gør du det korrekt, kan du nøjes med at træne 2-3 gange om ugen i max. 1 time af gangen. En let tilgængelig træningsplan med styrketræning som omdrejningspunkt hjælper dig til at bevare motivationen, og du slipper for cardio-træning, der faktisk kun er nødvendigt, hvis du eksempelvis ønsker at et løbe maraton.

personlig fitness træning

Benytter du dig af de forkerte værktøjer, som rigtig mange gør, vil du ikke alene opleve, at spilde din dyrebare tid, men også at du gør processen væsentligt sværere for dig selv.

Hvis kosten og træningen derimod arbejder sammen med din krop og din hverdag, øges din succesrate enormt, og du vil opleve at blive overrasket over, hvor langt du kan nå på bare 10 uger.

Uanset om dit mål er at gå ned i vægt, at komme i bedre form, at smide graviditetskiloene/ølmaven eller at få store muskler, er metoden til få de hurtigste resultater den samme.

Og det er den, som jeg ønsker at vise dig med personlig træning.

Personlig træning, der virker